12.08.2013 10:02

Hoři a Týna, odvážné slečny z Podivína – rozhovor s prvními přihlášenými účastnicemi Pivního běhu

Prázdniny se přehouply do své druhé poloviny a ti, kdo zrovna netráví dny v klimatizované kanceláři, hledají v podvečer odpočinek na zahrádkách restaurací, případně někde u vody.
Přestože každodenní tropické počasí není zrovna ideální pro fyzickou práci a běžecký trénink, v Uherčicích se nezahálí, protože Pivní běh 2013 se kvapem blíží. Jednotlivé týmy ladí své vozy, chystají se dresy a taktika. Letos nás však čeká jedna velká změna! Stejně jako pánové v Uherčicích, připravuje se i první přihlášený dívčí tým z Podivína! A kdo si myslí, že toto všemi očekávané pivní zápolení mohou zvládnout pouze urostlí chlapi, možná bude příjemně překvapen. „Pánské konkurence se v žádném případě nebojíme,“ ujistily čerstvě přihlášené závodnice…




Nejprve se nám malinko představte.

T: Představuji prdlé Podivínské prdelky (Hoři a Týna) pijící pivo, připravené porazit pány :) Přijďte podpořit pivní pří(běh).
H: Připraveny porazit pány - to zajisté ano. Jestli to tak ovšem bude, to neví nikdo. Ale rozhodně se o to budeme ze všech sil snažit a věřit si! A pro představu: Vypadáme na 15, ale je nám krásných 21 (víc ani trochu - nikdy!). Máme rády sluníčko a léto a klukýý a doufáme, že si při závodění nezlomíme nehtíček, nedejbože neodřeme kolínko!

Hodláte se účastnit všech vypsaných disciplín (běh, Miss, finální slalom). Ve které si nejvíc věříte?

T: Věříme, že se zúčastníme všech disciplín.. :) a věříme, že to bude dobrodružství a zážitek, to nám ke spokojenosti stačí. To že jsme hvězdy, už dávno víme (smích) :)
H: Rozhodně se účastníme všeho, proto taky přijedeme až z takové dálky a rozhodně jedeme aspoň pro jedno vítězství (že by Miss?? :P) Pilně totiž promýšlíme náš sobotní look a „autfity“ a pevně věříme, že budeme nejkrásnější dvojice závodníků!

Samotný závod občas dokáže některé účastníky potrápit novinkou o velikosti a spalování jejich žaludku a tak se nezřídka stane, že „něco musí ven.“ Počítáte i s touto variantou?

T: Počítáme s nejhorším a doufáme v nejlepší :) Určitě se budeme snažit, aby vše zůstalo tam, kde má, ale jestli si "žaludek postaví hlavu ".. tak už nám zbývá si jenom nezapomenout kapesníčky. A když už z……, tak stylově :)
H: Tohle? NIKDY! Dělám, že jsem tuhle otázku vůbec nečetla.. Ovčem vlhčené ubrousky a antibakteriální gel a ustní vodu mám v kabelce vždy ;)

Většina dívek má nejspíš zcela odlišnou představu o příjemně strávené prázdninové sobotě. Co vás k tomu proboha vedlo?

T: My nejsme jako většina dívek. Já spíš nechápu, co ostatní nevede k tomu se zúčastnit :) Baví nás šílené věci, jsme soutěživé a máme rádi pivo.. no .. ehm.. spíš já mám ráda pivo. Hoři s ním má poněkud chladnější vztahy.
H: Jak Týna napsala, nejsme jako většina.. Kde je zábava, tam jsme my!

Už jste si našly čas Uherčice navštívit, případně si projít trasu, nebo se necháte překvapit?

T: V Uherčicích jsem byla několikrát, kdo by si nechal ujít tak krásnou vesničku (ano, má to být podlézání případným patriotsky laděným kontrolorům na stanovištích :) ale na procházení trasy opravdu není čas a ona to bude větší sranda, až to uvidíme těsně před startem..  aspoň se nestihneme začít bát. Né kecám, stihneme! :) Ale my se vlastně ničeho nebojíme :-D
H: Tohle rozhodně není třeba, velmi rychle se obě dokážeme adaptovat a máme rády výzvy! Já jsem sice v Uherčicích byla jen jednou, ale věřím, že mě nic nepřekvapí. Již dva týdny pilně trénuji v Ostravě a chodím se procházet a běhat s kolečky! Občas někoho podobného Týně naberu, abych měla autentickou zátěž. A mimo to taky doma posiluju s činkami, samozřejmě.

O Podivínských se ví, že kupříkladu ve fotbale mají věrné fandy. Přijede někdo podpořit i vás?

T: Samozřejmě, v místním rozhlase už týden hlásí, že se v sobotu 17. srpna nepracuje a jede se podporovat Podivínské prdelky do Uherčic.  A ti, kteří se bohužel dostavit z různých důvodů nemohou vyvěsili ve svých oknech obrovské billboardy na naši podporu. Strašně si toho ceníme a touto cestou všem děkujeme. Jste úžasní a my vás žerem.
H: Doma v Podivíně nejsem, takže tohle mi bohužel uniká, ale jsem ráda, že to tak je :) Ovšem v Ostravě v práci mám početnou skupinu fandů, kteří nás budou podporovat telepaticky na dálku. A my jim budeme posílat pusinky!

Chystáte pro nás, kromě vaší účasti, ještě nějaké další překvapení?

T: Jestli ano, bude to překvapení i pro nás :)
H: Myslím, že jen naše účast je překvapením pro všechny a taky naše nadšení pro věc. A věřím, že budeme vypadat jako vždy skvěle a nezapomenutelně a že si cestou nebudeme muset „ odplivnout“ a to bude taky určitě překvapení :P

Chutná vám vůbec pivo? :)

T: :-D tak to je opravdu dobrá otázka, jsem velice zvědavá, jak na to Hoři odpoví :-D Ano, mě chutná, někdy až moc, ale není pivo jako pivo samozřejmě. Ale tak hlavně, že pivo dělá hezká těla :)
H: Ha ha, pivo piji každý den a proto mám tak krásné tělo!  Mno, tak teda s pravdou ven - nepiju ho každý den ( a ještě větší pravda - ani každý týden) ( a ještě větší pravda - ani každý měsíc!!!) . Ale o to větší je to pro mě hecnutí a třeba zrovna teď odcházím trénovat! Čau!

:)

—————

Zpět


Kontakt

Sportovní hala Uherčice

Sportovní 171
Uherčice
691 62


+420 732 108 069